مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۴
۰ نفر

با گذشت چند روز از قتل مرد میانسالی در یکی از پارک‌های تهران به ضرب گلوله، همسرش عامل این جنایت را به پلیس معرفی کرد.

اسلحه

همشهری آنلاین؛ حوادث: بامداد هجدهم تیرماه به قاضی موسی‌ رضازاده، بازپرس جنایی تهران خبر رسید که مردی میانسال درپارکی در غرب پایتخت به قتل رسیده است. او به ضرب گلوله کشته شده بود و همسر و دخترش لحظاتی پس از جنایت خود را به پارک رسانده و او را شناسایی کرده بودند.

همسر مقتول به ماموران گفت: ساعتی قبل برای خرید دارو برای شوهرم که مریض بود از خانه خارج شدم اما وقتی برگشتم، اثری از او نبود. هر چه به تلفن همراهش زنگ زدم جواب نداد و از آنجایی که معده‌درد داشت، نگرانش شدم و به همراه دخترم شروع به جست‌وجو برای پیدا کردن او کردیم. وقتی متوجه جمعیت در پارک شدیم، کنجکاو شدیم و پس از کنار زدن آنها، با جسد همسرم مواجه شدیم.

پس از اظهارات این زن، بازپرس جنایی که به وی مظنون شده بود، دستور بازداشت او را صادر کرد. چرا که زن میانسال مدعی بود وقتی دیده شوهرش در خانه نیست، با تلفن همراه او تماس گرفته اما بررسی‌ها نشان می‌داد که لحظه تماس وی با شوهرش همزمان با شلیک گلوله به سر مقتول بوده است. همچنین حضور این زن لحظاتی پس از جنایت در پارک نیز مشکوک بود و به همین دلیل وی بازداشت شد و در جریان بازجویی‌ها اسرار جنایت را فاش کرد. او گفت: چند وقتی می شد که مردی به نام سعید برای من مزاحمت ایجاد می کند. شب حادثه نیز به صورت اتفاقی سعید را در خیابان دیدم. او دوباره شروع به ایجاد مزاحمت کرد که همسرم رسید. با دیدن سعید عصبانی شد و از من خواست به خانه بروم تا با سعید صحبت کند. من هم از ترسم رفتم اما لحظاتی بعد به همراه دخترم به محل حادثه برگشتم و آنجا بود که متوجه شدم سعید با شلیک گلوله شوهرم را به قتل رسانده است.

با اعتراف زن میانسال، سعید بازداشت شد به ارتکاب جنایت اعتراف کرد. با این حال تحقیقات از او همچنان ادامه دارد.

کد خبر 867470

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha